SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Isnin, 30 Januari 2012

Majlis Perkahwinan Puteri-Puteri Syed Ahmad bin Tuan Wook dan Tuan Bunga binti Tuan Dagang. Bertempat di Noor Arfa Craft Complex, Kuala Terengganu pada 23 januari 2012

Majlis Raja Sehari di antara Sharifah Azlina binti Syed Ahmad dengan pasangannya Hamka bin Abu Hasan
dan Syarifah Khairani binti Syed Ahmad dengan pasangannya Zahid Suffian bin Zainalabidin.

Suka dengan pengantin berdua ni. nampak cutekan. 

 Inilah pelamin kedua pasangan mempelai.

 ice cream time.

 Pengantin turun untuk Honey Soft Ice Cream

 Pengantin makan ice cream.








 sekali lagi gambar ini. kami warga Honey Soft Ice Cream mmg cukup suka dengan gambar ni.




www.tips-fb.com

2 ulasan:

YANEI KHAIRANI SYED AHMAD berkata...

salam.. m sharifah khairani, sis of sharifah azlina. :) thank you so much for the lovely ice cream!~ sedapnye hingga menjulat jari.. mmg laku gile ice cream honey sofy ice cream nih.. heheheehee... *tggu gambar from OP, nt bley upload byk2.. heheheehe

Honey Soft Ice Cream berkata...

terima kasih yanei. kalau tak org macam anda semua yg bagi sokongan dekat kami. takkan kemana kami ni.. terima kasih sbb bagi peluang pada kami sertai dalam majlis perkahwinan hari tu. lagi bestt dapat pujian ice cream sedap n laku pulak.alhamdulillah. semoga Allah limpahkan rezeeki kalian semua. doakanlah semoga ice cream kami terus maju setanding dengan ice cream yg lain. amin.