SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Ahad, 9 September 2012

Majlis Perkahwinan Nadia Zufery dan dan Qusyainy Ahmad 1/9/2012

Majlis ini di adakan di Kemaman. Terengganu



ketibaan pengantin. si isteri menyambut suaminya.


cantikkan majlis ni. putih.... itu suci. ada pulak bunga yg cukup indah di depan mereka. menambahkan seri. 
tengok majlis ni. kami berbisiklah sesama kami. mcm nak kami semula. aura majlis ni mmg ada.


sportingkan mempelai ni. seronok kerja kat sini.



dari gambar ni kita dah tau. kedua mempelai ni mesti baikkan. tengah makan pun x kisah kami nak ambil gambar. terima kasih.



ha... ni chocolate fountain. sila jamu...










masa untuk dera pengantin.


 ice cream kanda... chewahhh




ha... agak kepenatan jugalah kedua pengantin ni kena dera dengan kami. akhir kata dari kami. terima kasih kerana sudi menjemput kami untuk bekerja di majlis anda. terima kasih juga kerana sudi pose depan lori kami. 

pose terakhir dari pn Nadia. terima kasih Nadia. 

www.tips-fb.com

Tiada ulasan: