SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Isnin, 4 Jun 2012

MAJLIS PERKAHWINAN PN FIFI DI DUNGUN 26 MEI 2012


inilah ayahda pengantin lelaki.


 lihat tu makcik-makcik dengan seronoknya makan ice cream. 



senyum... siap kiri kanan tu ice cream.


pakcik-pakcik pun mkn ice cream.


abg-abg mkn ice cream sambil menyorok. malulah tu.


santai berborak sambil ice cream di tangan.


kita paksa adik ni untuk pose di depan mesin ice cream.


senyum...

 ice cream menjadi peneman sambil menunggu ketibaan pengantin tiba. sambil tu berboraklah dulu.


tengok adik-adik, makcik-makcik relax sambil makan ice cream. kalau anda perasan. adik-adik ni seorang pun takde yg merenggek nak balik. makcik-makcik, pakcik-pakcik boleh berborak panjangkan. maklumlah dah lama tak berjumpa. ada majlis macam ni baru boleh jumpa.


eh...eh... yg baju hijau tu melaram bukan main lagi. pengantin lelaki ke??? macam tak percaya je rumah pengantin lelaki mengadap rumah pengantin perempuan. betul ke ni???? bila di tanya. mmg betullah...



 tak percaya??? ni kami ambil gambar dari pintu rumah pengantin lelaki ke rumah pengantin pmpn. cuba lihat betul-betul.
agak-agaknyalahkan mcm mana love story pengantin nikan. mesti masa zaman kanak-kanak tarik menarik rambut perkara biasa. bilakah cinta berputik??? menjelin-menjeling ku bertentang. mata kita sama memandang. chewahhhh....




ayah dan anak-anak makan ice cream



ha... inilah pengantinnya.



masih lagi tertanya mengenai kisah cinta mereka. susah nak dapat macam ni tau.






seronok sangat bekerja di sini. dari mak pengantin, keluarganya sampai ke pengantin mmg baik-baik semuanya. terima kasih pn fifi dan suami kerana sudi menjemput kami untuk bekerja di majlis anda berdua. 
yang best sekali mengenai kisah kasih anda berdua. memang best.
www.tips-fb.com

Tiada ulasan: