SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Isnin, 4 Jun 2012

SAMBUTAN HARI GURU 16 MEI 2012


Sambutan ini di adakan di sekolah rendah seri paka.


bila tengok cikgu dan murid main sukaneka macam ni teringat pulak masa zaman sekolah2 dulu.
Selamat Hari Guru kami ucapkan.





Seoronoknya....




ha... masa untuk makan ice cream. tempahan ini di sponsor oleh guru-guru sek.ren seri paka. sayangnya guru kat anak muridnya. tengok tu.


tak cukup dengan sebiji mesin ice cream kami. kami tambah lagi dengan lori ice cream kami.



bagus adik2 ni. siap beratur.



ha... cuba tengok cikgu yg tengah sarat mengandung tu. sanggup berdiri di tengah panas semata-mata nak kena jadi ketua darjah. cikgu  sayang anak murid lagi???


kami dari warga Honey Soft Ice Cream ingin mengucapkan ribuaan terima kasih pada cikgu yg bert-shirt biru ni. banyak sangat yg cikgu ni tolong kami. terima kasih cikgu. terima kasih kerana sanngup bersusah payah nak betulkan cabel kami.
www.tips-fb.com

Tiada ulasan: