SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Rabu, 5 Disember 2012

MAJLIS PERKAHWINAN DI KEMAMAN





ha... gambar2 yg di ambil tu belum pun majlis di adakan. tapi seronok sangat bila tengok ahli-ahli keluarga mereka. saling bekerjasama. tak kira tua @ muda. semua buat kerja. takde pun yg jadi mem besar. semuanya tau kerja masing-masing. payah dah tau nak jumpa keluarga macam ni. seronok rasanya. yang lagi best cara mereka buat kerja mmg sistematik. kerja siap 1/2 jam sebelum majlis bermula. 


masa ice cream untuk di serbu. siapa lagi kalau bukan kanak-kanak yang serbu dulukan.


wah abang ni. makan ice cream dengan santainya. x perasan dah kami ambil gambar dia.

dah kenyang menjamu selera. masa untuk mencuci mulutkan...





ok... masa untuk pengantin pose sambil makan ice cream.

ala...la... comelnya. 








pakcik ni pun makan ice cream. jangan ingat kanak-kanak je suka makan ice cream tau. 
terima kasih yang tak terhingga dari kami kerana sudi memberi kami kepercayaan untuk berada didalam majlis ini. 
kepada pengantin selamat pengantin baru.
www.tips-fb.com

Tiada ulasan: