SELAMAT DATANG KE BLOG HONEY SOFT ICE-CREAM

Perniagaan ais krim ini mula beroperasi pada tahun 01/04/10, melalui Rohani Baharudin Enterprise. bermula dengan kiosk ais krim di pasar malam.Berdasarkan sambutan yang hangat dan jualan ais krim yang memberangsangkan di kiosk tersebut.Honey Soft Ice Cream terus mengorak langkah dengan menyertai upacara-upacara yang diadakan oleh pihak kerajaan dan pihak swasta dengan jayanya.Honey Soft Ice Cream bermula dengan hanya penjual ais krim melalui kiosk tunggal, terus mengorak langkah dengan mengeluarkan ais krim sendiri, di bawah jenama Honey Soft Ice Cream.Kini, hanya dalam tempoh setahun, Honey Soft Ice Cream telah memiliki 3 kiosk boleh diubah dan 1 kiosk bergerak Alhamdullilah.

pada saat ini dan ketika ini. selangkah lagi kami kehadapan dengan menerima tempahan dan memberi sewa chocolate fountain kepada pelangan-pelanggan. semoga kehadiran ice-cream dan chocolate fountain ini dapat memeriahkan lagi majlis anda semua.

Pengikut

Rabu, 13 Februari 2013

MAJLIS PERKAHWINAN MYRA DAN AFIF DI JERANGAU




 ketibaan Honey Soft Ice Cream di majlis perkahwinan Myra dan Afif di Jerangau


kasihnya ibu...

urrmmm...



adik dan kakak makan ice cream.





nyummmm...



chocolate fountain untuk tetamu. 





pengantin ketika makan beradab

masa mendera pengantin. kita suruh pengantin pam ice cream.

pandai pengantin lelaki pam ice cream. cayalah

lain dari yang lain. pangantin ni pose dalam lori kami. tempat lain tak dapat dik oiiiii.


untung tetamu ni dapat ice cream yang di pam khas oleh pengantin.

kesian pengantin tak pasal-pasal kena pam ice cream.

kasihnya sang suami.





memang best pengantin ni. tengah panas pun sanggup kena dera. kalau kamilah. memang tak sanggup. thank you pengantin.

memang best anda berdua ni.
ha...ni pulak x-staff kami. rindu juga dengan dia. papepun tq sbb sudi datang kerja dengan kami untuk majlis ini.( lepas gian lama tak pam ice cream ke?)

hehehe.... tersalah cerita pulak. oklah terima kasih kepada pengantin kerana sudi menempah ice cream kami untuk meraikan tetamu anda berdua. diharap servis kami memuaskan. 

buat xstaff,  doa kami semoga kamu dimurahkan rezeki, bahagia bersama family n jangan lupa kami disini. rasa-rasa rindu nak pam ice cream. carilah kami. huhhuhuhu.... miss u mr cool.
www.tips-fb.com

Tiada ulasan: